mandag 10. september 2012

Sol opp, sol ned for

Nordmarka Ultra Challenge 2012 (#NUC12), 29. september, starer 05.00 fra Mylla nord i Nordmarka ved Oslo og slutter ved Skar, i Maridalen (kanskje 18 timer senere).  Da kan det være greit å vite når det lysner og mørkner.

Hentet fra  http://www.heavens-above.com
Solen går opp 07:19 - da er jeg kanskje på vei opp mot Kollern. Så får jeg  11,5 timer før solen går ned, kl 18.54 Da er jeg ca ved Kopperhaugene ... hvis jeg er heldig. For enkelhets skyld så tenker jeg at solen er oppe mellom kl sju om morran og sju om kvelden.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Henrik,

    Det er garantert mørkt de første 2-3 timene. I fjor var det nydelig vær frem til ettermiddagen og da var det rimelig lyst ved 0630-tiden. Hvordan det blir i år gjenstår å se. Lykke til med forberedelsene. Vi sees 29. Jannicke

    SvarSlett
  3. Det blir nok hustrigt og fint :-)

    Lykke til med foreberedelsene!

    SvarSlett