lørdag 24. august 2013

Femkamp for falne førtiåringer -ferdigstilt. Ferdighetsmessig fremdeles famlende.

IT-konglomeratet hvor jeg til daglig arbeider mellom løpsøktene, arrangerte i dag en famkamp på Bislett bestående av ting jeg ikke har gjort på 25-30 år.

Jeg satt opp budsjetterte resultat sammen med norgesrekord, OG 10. plass i vetranNM klasse 40-44 i 2010.



Den gamle Casio'n til pers
100 meter - 14.28 - det er greit - Ny pers!
Høyde - 1,20 - jeg hukser jeg hoppet 90 cm i saksestil som ca 11åring, bør ha forbedret med 40 cm siden da. Men det greide jeg ikke. Men - Ny pers! Kanskje den morsomste øvelsen.
Lengde; 4,14m er over norgesrekorden i stille lengde (Arne Garvang, 1968), men langt ned på resultatelistene her - Ny pers!
Kule; her er vel muligheten støsrt til å gjøre et skikkelig dårlig resultat og kanskje det værste for meg. Ikke for spjælinger. Vi hadde folk på over 12 meter ..., Ny pers! Merk Kuleresultatet fra vetranNM var satt med kule på 7kg antakelig.
800 meter - 2:37 - Øvelsen som er nærmest det jeg gjør daglig. Feiga noe ut mellom 200 og 500 meter, ellers godkjent. -Ny pers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar